Home made



Een blog over heel veel soorten handwerk, van haken tot stempelen (en weer terug...)


dinsdag 27 september 2016

Laatste nieuwsbrief van Maaikoe


Op 15 oktober gaan de "deuren" van Maaikoe dicht.

Er is goed nieuws voor de Red Heart fans!

Nanda gaat verder met de verkoop van het mooie Red Heart garen.

Ze stelt zich hieronder kort aan je voor:

"Mijn naam is Nanda Achter en vanaf 15 oktober komt dankzij Maaike mijn droom uit.
Mijn eigen webshop, waar ik de mooie garens van Red Heart kan blijven aanbieden in Nederland en daarbuiten! 

Ook zul je op de site andere producten vinden en zal dit gaandeweg steeds verder worden uitgebreid. 

Voor 15 oktober kun je me alvast vinden op de Facebook pagina van By Nanda (https://m.facebook.com/By-Nanda-1439466619638102/?ref=bookmarks). 

Contact kan via de email: info@bynanda.nl 

Houdt de Facebook pagina in de gaten voor de ontwikkelingen en de openingsactie van 15 oktober. 

Ik zie je graag op http://www.bynanda.nl".


Laatste artikelen Maaikoe
Er zijn nog een paar bollen van Simply Soft en Red Heart, een restje Scheepjes garen, Lily Sugar'n Cream, speenclips, yarn bowls, keramiek, linten, wensflesjes, fournituren, knopen, bedels, bamboo haaknaalden, veiligheidsoogjes, veiligheidsneusjes, boeken, en nog veel meer.

Neem jij ze van me over?

De prijzen zijn voor de laatste keer nog verder naar beneden.

De allerlaatste kans om jouw voorraad aan te vullen.

Op 15 oktober gaan de "deuren" van Maaikoe echt dicht.

Ik zie je graag nog één keer online op www.maaikoe.nl

Hartelijke groet en bedankt voor alles,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten